Voorpret - Reisverslag uit Macharen, Nederland van Femke Brands - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Macharen, Nederland van Femke Brands - WaarBenJij.nu

Voorpret

Blijf op de hoogte en volg Femke

29 Juli 2014 | Nederland, Macharen

Vandaag heb ik de reis geboekt, na goed zoeken en een nachtje slapen toch besloten te gaan. Het valt niet mee om te kiezen voor een reis in je eentje. Ik ga de meiden ontzettend missen. Ik ben nog niet eerder zo lang van huis geweest sinds ik moeder ben.
Jur gaat het huishouden vast helemaal goed kunnen draaien, geen twijfels daarover.
Ondanks dat ik het thuisfront ga missen, heb ik zin om te gaan. Het zal wel vreemd zijn niet alles meteen te kunnen delen. Natuurlijk ga ik hier verslagen plaatsen, zodat ik toch mijn verhaal kwijt kan en het thuisfront een beetje kan meebeleven wat ik meemaak.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 4293

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 09 Augustus 2014

Boedapest

Landen bezocht: