Boedapest - Reisverslagen van Femke Brands - WaarBenJij.nu Boedapest - Reisverslagen van Femke Brands - WaarBenJij.nu

Boedapest

Voor het eerst alleen op vakantie en nog wel met het vliegtuig! Dat is voor mij slechts de tweede keer. De eerste keer was een stedentrip met mijn moeder naar Rome en nu is de bestemming Boedapest.
Da camera gaat vanzelfsprekend mee. Ik verwacht vele vele foto's te maken van alles wat ik ga zien. Er gaan dus voldoende geheugenkaartjes mee!
Ik heb er zin in om al wandelend de stad te verkennen.....

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2014

Op weg naar huis

09 Augustus 2014

Oude Joodse Wijk

08 Augustus 2014

Aardige mensen die Hongaren

07 Augustus 2014

Onder de indruk

06 Augustus 2014

Yes het is droog!
Femke

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4289

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 09 Augustus 2014

Boedapest

Landen bezocht: