Te veel te zien - Reisverslag uit Macharen, Nederland van Femke Brands - WaarBenJij.nu Te veel te zien - Reisverslag uit Macharen, Nederland van Femke Brands - WaarBenJij.nu

Te veel te zien

Blijf op de hoogte en volg Femke

30 Juli 2014 | Nederland, Macharen

Zoals een echte toerist betaamd heb ik een reisgidsje van de stad aangeschaft. Daar was ik zojuist in aan het lezen om te ontdekken wat ik echt gezien moet hebben.
Er is zo ontzettend veel te zien, dat ik dat niet gebolwerkt krijg in de 2,5 dag dat ik daar ben. Ik hoef me geen zorgen te maken dat ik 4 dagen niet kan sporten, want ik krijg al wandelend (over boulevards, maar ook steile hellingen) meer dan genoeg beweging.
Ik heb tijd te kort om alles te zien, reisverslagen te maken en foto's te bewerken om aan jullie te laten zien.

Met andere woorden: dat wordt doorstappen :) En natuurlijk routes uitstippelen die op elkaar aansluiten om optimaal gebruik te maken van de tijd dat ik daar ben. Dat gaat ongetwijfeld goed komen! Ik krijg er steeds meer zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 4284

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 09 Augustus 2014

Boedapest

Landen bezocht: